8 mars 2013

Svar på tal x 10


Fråga/Kommentar:
Vad heter ni på twitter?
på RockMafia bekräftar att Selena har nya låtar
Stina

Svar:
Jag (Sara) heter @selenawic och Sofia heter @sofialysell
Kram Sara
-------------------------------------------------------------------------
Fråga/Kommentar:
hur gammal är du och hur länge har du haft bloggen?
på Selena med ett fan
Anonym

Svar:
Jag är 13 år och har haft bloggen i snart två år :)
Kram Sara
--------------------------------------------------------------------------
Fråga/Kommentar:
Hejsan! Älskar denna blogg, är inne på den varje dag! Men jag undrar om det finns någonstans man kan beställa Selena's nagellaacks kollektion eller om det ens kommit ut? :)
på Ny bild på Selena nagellacks kollektion
Matilda

Svar:
Tack så mycket! Den har ännu inte kommit ut.
Kram Sara
--------------------------------------------------------------------------
Fråga/Kommentar:
hur ser selenas pappa ut ?
på Selena på jfk flygplatsen i NY
Anonym

Svar:

--------------------------------------------------------------------------
Fråga/Kommentar:
Hej skulle du kunna skicka en länk med selena's riktiga facebook? jag älskar selena så mycket...!!<33
på Selena uppdatera facebook
Anonym

Svar:
Visst, detta är Selenas facebook.
Kram Sara
------------------------------------------------------------------------
Fråga/Kommentar:
Vilken slags mobil har Selena och hur ofta byter hon mobil?:)
Wilma

Svar:
Hon har en iPhone 5 just nu. Hon byter väl när hon vill ha en ny, det är inte så att hon byter på en bestämd tid/datum.
Kram Sara
--------------------------------------------------------------------------
Fråga/Kommentar:
Asså Ni kopierar verkligen från Justindrewbieber.blogg.se, varje inlägg om justin och selena som finns i den här blogget finns i den där bloggen, exakt samma bild och text , inget illa menat jag gillar selena, men vem är det som skriver vad DÅ ??????????<3 (:
på selena i tårar efter att Justin umgås med hennes ex nick Jonas
Anonym

Svar:
Vi tar inte alls från justindrewbieber! När vi tar från svenska bloggar skriver vi ALLTID källa! Och som du kan se på bilden så är det från hollywoodlife. Så både vi och justindrewbieber översatte det hollywoodlife skrev. Och längst ner i inlägget står det till och med att det är taget från hollywoodlife.
Kram Sara
--------------------------------------------------------------------------
Fråga/Kommentar:
hej jag kan inte se selena men är hon med i den här filmen
på Aftershock Trailer
Anonym

Svar:
Selena syns inte i trailern eftersom hon bara är med i en liten del av filmen. Hon spelade in 1 scen när hon var på besök i Chile sist.
Kram Sara
--------------------------------------------------------------------------
Fråga/Kommentar:
Hejhej! Jo jag undrar en sak. Selena har ju engen klädkollektion och hur kan man få tag i dom kläderna ? Finns det någon butik här i Sverige där man kan köpa dom eller? Har sökt runt lite på internet men hittar inte..
på Selena twittrar/facebookar

Svar:
Hej!
Selenas klädkollektion finns inte Sverige. Den säljs i Kmart i USA och jag tror att det ända landet förutom USA som säljer DOL är Chile. Jag köpte mina kläder där i alla fall. Men jag tror det går att köpa på nätet för jag har hört att vissa har gjort det här i Sverige. Fast jag vet där emot inte hur man gör eftersom att jag själv har försökt men det har inte gått. HÄR är en länk till sidan i alla fall.
Kram Sara
--------------------------------------------------------------------------
Fråga/Kommentar:
När kommer den till Sverige??
på Spring Breakers trailern kommer ut den 21 Januari
Anonym

Svar:
Den kommer nog inte visas i Sverige. Inte på bio i alla fall, fast man kommer kunna köpa den på dvd, vet inte datumet.
Kram Sara

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Här kan ni kommentar om inlägget! Allt kränkande eller elakt tas bort.