26 september 2012

Svar på tal x7


Fråga/Kommentar:
Hej! Har man typ "tur" om Justin Har svarat 7 ggr på Kik? Bara undrar :)
på Selena's nagellacks kollektion
Anonym

Svar:
Hej! Jag tror inte Justin har kik och om han har det tror jag inte han ger ut det till fansen. Då skulle ju hans kik bli full med massa fans. Men om han skulle gett ut sin kik (om han nu änns har) så är det ju väl tur.
Kram Sara
------------------------------------------------------------------
Fråga/Kommentar:
När släpps selenas nästa album?
på Justin uppdaterar instagram
Anonym

Svar:
Någon gång under våren 1213 har hon sagt.
Kram Sara
------------------------------------------------------------------
Fråga/Kommentar:
Hej! Asså eran blogg äger och ni e bäst men jag bara undrar vf ni inte uppdaterar så ofta nuförtiden :)
på Dagens...
Anonym

Svar:
Tack så mycket! Jag har fått mycket mer läxor nu för tiden än vad jag brukade få förut. Så när jag kommer hem pluggar jag direkt. Och eftersom det är flera läxor så tar det några timmar, sen måste jag göra andra saker också som att äta, gå ut med min hund, träna och massa sånt. Så tiden räcker inte till. Men jag ska göra mitt bästa för att hinna mer!
Kram Sara
-----------------------------------------------------------------
Fråga/Kommentar:
När kommer springbreaks trailern ut?
på Författaren Crissy Calhoun skriver om Spring Breakers
Anonym

Svar:
Det vet jag inte. Men kolla in Spring Breakers hemsida lite då och då, så kommer det nog komma upp en trailer för eller senare. Klicka HÄR för att komma till den officiela hemsidan.
Kram Sara
-----------------------------------------------------------------
Fråga/Kommentar:
Vet du vad för låt han menar? Har hon gjort en ny?
på Alfredo twittrar om Selena
M

Svar:
Jag vet inte vad låten heter eller så men Selena håller ju på att spela in ett nytt album just nu. Så låten Alfredo pratar om är en ny från hennes nya album.
Kram Sara
-----------------------------------------------------------------
Fråga/Kommentar:
tror du selena är oskuld?
på Alfredo twittrar om Selena
Anonym

Svar:
Ja, det tror jag faktiskt. Hon lovade ju vara oskuld tills hon gifte sig. Så jag tror det, men man vet ju aldrig...
Kram Sara
----------------------------------------------------------------
Fråga/Kommentar:
hej älsklar din blogg. hur fick du så många läsare jag har barat bloggat några dagar men det har sjunkit med en person per dag och på inlägget selenas nagel koletkion så skrev du att det var 14st och sen när du skrev vad alla hette skrev du bara 12st
på Svar på tal x18
Anonym

Svar:
Jag gjorde många länkbyten med stora bloggar, kommenterade på många bloggar, blogga mycket och så med tiden har min blogg blivit en av Sveriges största Selena Gomez blogg. Min blogg är också ganska känd utomlands, kan se på statistiken var ifrån vi får läsare. Får från hela världen fast mest Sverige då. Jag vet men det är bara för man vet endast vad 12st nagellack heter. Fast om du räknar nagellacken på reklam bilden ser du att det är 14 nagellack.

4 kommentarer :

  1. Selena har legat med Justin ..,?

    SvaraRadera
  2. justin har ärkennt att han o selne a inte är det längre asså oslkuld

    SvaraRadera
  3. År 1213 ? Du menar väl 2013?

    SvaraRadera
  4. Var och När sa selena att hon skulle vara oslukd till hon gifte sig?

    SvaraRadera

Här kan ni kommentar om inlägget! Allt kränkande eller elakt tas bort.