20 september 2012

Författaren Crissy Calhoun skriver om Spring Breakers

Författaren Crissy Calhoun, som arbetar med serien The Vampire Diaries och Gossip Girl, och författare till sagan "Love You to Death", skrev en kort genomgång om filmen "Spring Breakers". Läs vad hon publicerade översatts nedan:

Spring Breakers: Spriiiiiiiing paus. Spriiiiiiiiing paus. (Låtsas att du är en röst för karaktären av James Franco konstigt.) NEN Jag vet vad jag ska säga om den här filmen. Det var helt dumt. Och underbara. Tröttsamt och grundläggande, och förvånansvärt medryckande. Offensiv och lustiga. Girls Gone Wild + MTV + Bonnie och Clyde + The Virgind självmord. Av det  är jag säker på att : Selena Gomez aldrig gär oss besviken. Den här tjejen är begåvad. Vad jag är också säker: Placera en (eller två) låtar av Britney Spears i en film och det blir svårt för mig att inte le som en idiot när jag ser den på bio.
-selenagomezdailyy
 

1 kommentar :

Här kan ni kommentar om inlägget! Allt kränkande eller elakt tas bort.