30 juli 2012

Svar på tal x 6


Fråga/Kommentar:
Inga dåliga bilder! men skulle gärna vilja veta vad det står under rubrikerna på selenas hemlisar, skulle du kunna skriva ner dem? :DDDD<3
på Selena i "Glitter" nummer 7
Anonym


Svar:
Visst! Skriver ner det direkt.

Kram Sara
----------------------------------------------------------------------------------
Fråga/Kommentar:
när kmr kapitlet på novellen :):*<3
på Fan tar kort på Jelena
Anonym


Svar:
Vet inte, jag försökte skriva klart det och publicera det för några dagar sen men jag har slut på idéer. Eller jag vet vad som ska hända men jag vet inte hur jag ska skriva det. Men jag lovar att det kommer snart. Jag ska göra mitt bästa för att få klart det så fort som möjligt!
Kram Sara

----------------------------------------------------------------------------------
Fråga/Kommentar:
varför har hon blåa ögon på teen vogue bilderna, asså vissa menar jag?
på Scans från TeenVogue
Anonym


Svar:
Teen Vogue tyckte väl att det passade bättre så, så de redigerade bilderna så hon fick blåa ögon. :)
Kram Sara
---------------------------------------------------------------------------------
Fråga/Kommentar:
Vadå är inte Selena och Demi bästisar mer ? :((( det får inte vara så, dom var värdens finaste bästisar ...
på Svar på tal x 3
Anonym


Svar:
Nej, tyvärr! Men de är fortfarande vänner i alla fall!

Kram Sara
---------------------------------------------------------------------------------
Fråga/Kommentar:
heeej!jag undrar vart selena är nuuu???alltså i vilket land??:)
på Dagens...
Anonym


Svar:
I USA, L.A
Kram Sara
---------------------------------------------------------------------------------
Fråga/Kommentar:
hur gör du så det blir så mycket ?.. jag och min kompis har en blogg.. Det högsta vi har haft som besökare e 28 st. Det är bara upp till 3-5 läsare varje dag. Vi bloggar för fullt men det höjs inte? Och vi funderar på att lägga ner allt. VI har lixom kämpat, men allt i onödan :(
på TACK!
Anonym


Svar:
Vet faktiskt inte hur vi har fått så många läsare. Men jag uppskattar verkligen att runt 2000 läser vår blogg dagligen! Om ni bloggar om era liv så kan ni tipsa era vänner att läsa, kommentera andras bloggar med ert bloggnamn. Och om ni bloggar om en kändis så kan ni ha länkbyten med andra (helst stora) fanbloggar. Och som sakt, kommentera andras bloggar med ert bloggnamn. Jag brukar själv alltid läsa era läsares bloggar när  ni tipsar eller kommenterar med ert bloggnamn. Alltid kul! ^-^
Kram Sara

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Här kan ni kommentar om inlägget! Allt kränkande eller elakt tas bort.