27 juli 2012

Svar på tal x 3


Fråga/Kommentar:
har selena många vänner? ps. hon som sjunger "call me maybe" är i sverige! står på hennes twitter:)
på Svar på tal x 6
Anonym


Svar:
Väldigt många vänner! Aha, visste inte det...
Kram Sara
--------------------------------------------------------------------------------
Fråga/Kommentar:
saknar du selena och demis vänskap? Jag tror att dem är vänner fast inte lika nära, så sa demi iaf. Men hoppas att dem hittar tillbaka till varandra.
på Svar på tal x 6
Anonym


Svar:
JAA!! Jag saknar deras roliga show, deras kramar, att se de ute tillsammans, att prata om varandra, att gå tillsammans på galor, allt det de gjorde förut! Fast de är ju fortfarande vänner, men inte som förr...
Kram Sara
---------------------------------------------------------------------------------
Fråga/Kommentar:
hej skan du snälla komma till novellen o skriva lite du har lagt den så spännande snälllllööa de skulle betyda jätte mkt <33333
på Spring Breakers kommer visas i Venedig Film Festival
Anonym


Svar:
Jag ska börja skriva ett kapitel nu. Och ska också skriva när jag inte har något att göra så det kommer komma mer kapitel nu. Och tack för du läser den!
Kram Sara

2 kommentarer :

  1. Vadå är inte Selena och Demi bästisar mer ? :(((

    det får inte vara så, dom var värdens finaste bästisar ...

    SvaraRadera
  2. heeej!!!jag undrar bara om selena skulle komma t sverige nån dag???har du nån aning om det ?? :) <3

    SvaraRadera

Här kan ni kommentar om inlägget! Allt kränkande eller elakt tas bort.