8 mars 2013



Selena Gomez hade kul när hon spelade in sitt fjärde album och är "super stoked" för att den ska släppas.
Den 20-årige kommer debut den första singeln från hennes fjärde album i april.
Ljudet hon uppnått liknar engelska singer-songwriter Ellie Goulding s elektro-pop och indie folk balanserad musik.
"Det är så roligt [göra musik]. Jag gjorde en enorm kul dans som jag är så stolt över. Jag fick spela in 20 så bra låtar och arbeta med en massa olika producenter och de är alla riktigt roliga, poplåtar och lite Ellie Goulding-ish, en liten ö-y känsla. Det är en riktigt kul pop rekord. Jag super är stoked för albumet,
 "Selena berätta till Teen Vogue. "Det är lite av varit hysch-hysch om det och jag är glad för singel att komma ut och för mina fans att höra det."
Den livliga skådespelerskan är just närvarande främja sin film Spring breakers. Filmen är Selenas steg ifrån hennes Disney bild och prova något mer riskfullt  Detta är bara början av de spännande projekten hon har radat upp i år.
"Jag har precis avslutat mitt fjärde skiva, så jag ska släppa singeln i april och sedan ska jag turnera i sommar. Jag gjorde också två andra filmer som inte har kommit ut ännu. En av dem heter The Getaway, med Ethan Hawke, som är en riktigt rolig actionfilm. Och sedan den andra, jag gjorde med Nat Wolff och Mary-Louise Parker och det är en rolig, mörk komedi. Jag hoppas att de kommer att komma ut snart, " fortsatte hon.
Selena har medverkat i flera tidningar nyligen och diskuterade hennes romantiska liv med den nya upplagan av Harpers Bazaar. Karriären Flickan sa att hon inte haft mycket åtgärder eftersom break up med Justin Bieber i slutet av förra året.

-smg-news.tumblr.com


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Här kan ni kommentar om inlägget! Allt kränkande eller elakt tas bort.