13 januari 2013

svar på tal

Fråga/kommentar:
hur lång tid tog det från att beställa till att få hem den? på Selenas parfym i Sverige
nicole på 2013-01-12

Svar:
Ehm för mig tog det ungefär två veckor att få hem den men jag beställde den under julen så det kan varit därför det tog lite längre tid

Fråga/kommentar:
kommer den komma till kicks ? :P på Selenas parfym i Sverige
Anonym kl. 11:46

Svar:
det vet jag tyvärr inte får jag reda på det skriver jag det här på bloggen 

Fråga/kommetar:
hur luktar den? på Selenas parfym i Sverige
Judith kl. 15:48

Svar:
Okej jag är helt värdelös på att beskriva parfym lukter eftersom jag nästan aldrig använder parfym själv. Men jag tycker personligen att den luktar jätte gott men ganska starkt 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Här kan ni kommentar om inlägget! Allt kränkande eller elakt tas bort.