23 januari 2013

Selena pratar om Spring Breakers och sitt kommande album



Selena Gomez problem Varning Om New Flick: Det är säkert inte Disney!

Om splitternya trailern var någon indikation, kommer Spring Breakers att bli en oanständig/vulgär film.
Det är därför stjärnan Selena Gomez redan har varnat människor om det barnförbjudna innehållet.
"Jag har gjort mitt bästa för att varna föräldrar och mina yngre fans," säger före detta
 Disney-prinsessan till Celebuzz lördag kväll på en förmån konsert för UNICEF i New York. "Jag är 21 år så för mig har det varit ganska uppfriskande och trevligt att kliva ut ur min komfortzon och göra saker som jag inte trodde att jag kunde göra som skådespelerska."
"Det har varit riktigt roligt för mig", säger Gomez, som i filmen spelar en högskolestudent som rånar en restaurang för att finansiera sin semester, fortsatte hon med att säga. "Jag gör min klädkollektion och allt annat för mina fans. Men 18 år och äldre [fans], gå se Spring Breakers! "
2013 bör vara året för Gomez. Inte bara är hon huvudrollen i Spring Breakers, hon är också upptagen med inspelningen till hennes nästa album, som hon säger fans kommer bli förvånad över.
"Jag försöker verkligen att inte säga för mycket till någon om mitt album", säger hon  men medgav. "Jag har spelat in över 18 låtar redan och jag har fortfarande en och en halv månad att spela in fler!"
"Jag har aldrig spelat in så här mycket i mitt liv!" Hon fortsatte. "Jag är glad  att göra saker som jag känner kommer få folk att bli lite "taken back" och överraskade med."

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Här kan ni kommentar om inlägget! Allt kränkande eller elakt tas bort.