22 januari 2013


NISKAYUNA, N.Y. — A local teen was granted her wish to meet superstar Selena Gomez. Nineteen-year-old D’Aundra Johnson suffers from serious health challenges, but that didn’t stop her from attending Gomez’s concert in New York City on January 19th. The teen is a huge fan of Gomez and Make-A-Wish helped make her dream come true.

“I mean, when I tell you this was the best experience, she didn’t want to leave the hotel room. She said ‘can I have another night?’ After she met Selena, she said ‘can I meet her again?’ I mean, this was the thing that we needed to uplift her spirits,” said Tammie Thomas, Pathways Director of Recreation.

Johnson lives at Pathways Nursing and Rehabilitation Center in Niskayuna.

Niskayuna, NY - en lokal tonåring beviljades att träffa henne favorit superstjärnan Selena Gomez. 
Nitton-årige D'Aundra Johnson lider av allvarliga hälsoproblem, men det hindrade inte henne från att gå Gomez konsert i New York den 19 januari. Den tonåring är ett stort fan av Gomez och Make-A-Wish bidragit till att göra hennes dröm gå i uppfyllelse.
"Jag menar, när jag säger att detta var den bästa upplevelsen, hon ville inte lämna hotellrummet. Hon sa "kan jag ha en natt?" När hon träffade Selena, sa hon "kan jag träffa henne igen?" Jag menar, var det som vi behövde för att lyfta sina andar ", säger Tammie Thomas Pathways direktör Rekreation.
Johnson bor på Pathways omvårdnad och rehabilitering Center i Niskayuna.

-smg-news.tumblr.com


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Här kan ni kommentar om inlägget! Allt kränkande eller elakt tas bort.