2 september 2012

Stevie Buzbee svarar på frågor angående Selena

 
Stevie Buzbee, en skådespelare från Feed The Dog, svarade på sin Twitter några frågor kring Selena, som fansen frågat. Läs nedan.
@WeDreamGomez: Vad är din åsikt om Selena? :)
@ShiftlessStevie: Selena är en fantastisk person och det finns inga ord som säger att hon inte är söt. :)

@Perflenas: besökte Justin henne? tillbringade han mycket tid med Selena?
@ShiftlessStevie: han besökte henne några gåner, och ja, de tillbringade mycket tid tillsammans. Han tittade på henne på bildskärmarna :)

@Fiercetaylena: Kan du följa mig? Jag är avundsjuk på dig ... hade du kul när du arbetade med Selena? :) X
@ShiftlessStevie: Jag hade kul varje dag! Hon är en underbar person och jag är glad att jag kunde få jobba med henne. :)

@ISupportJBeebuh: OMG! Tack :) Jag har en fråga, när du upptäcker att du skulle få arbeta med Selena, hur känndes det?
@ShiftlessStevie: Faktiskt, så är jag ett fan av Magi på Waverly Place, så jag är glad att jag fick möjlighet.

@ShiftlessStevie: När Justin var väldigt söt när han besökte Selena. De är väldigt söta tillsammans :)

@Hipstergomez: coolt. Var det kul att jobba med Selena?
@ShiftlessStevie: Det var fantastiskt att jobba med henne! Hon var snäll mot alla. Jag måste säga att hon älskar sina fans, väldigt mycket!

-selenaforever

1 kommentar :

  1. Ska Selena vara gravid på låtsas i hennes nya film? Och jag undrar en annan sak också,vet inte om du kommer ihåg men...Selena hade fått en inbjudan elr vad det nu är..till en annan film som sägs vara äckliga scener. Ska hon spela i den filmen? Vet ej vad den heter...

    SvaraRadera

Här kan ni kommentar om inlägget! Allt kränkande eller elakt tas bort.