9 september 2012

Erin (Justin's stymamma) twittrar

2 kommentarer :

  1. Har Selena kik? För jag tweetade henne att hon kunde kika mig och så skrev jag mitt andvändarnamn till henne och någon svarade på kik men hur vet jag om det verkligen är hon? Jag pratade med en annan tjej på twitter och hon sa att selena inte har kik och att jag inte ska tro på att det är hon, att det kanske bara va en poser, (vad är det?) och så skrev jag det till hon på kik och hon skrev då: I promse sweetie, i wouldn't trick you like that. Vem ska jag tro på? Hon på kik's andvändarnamn var ju Selena Gomez.

    SvaraRadera
  2. Har Selena kik? För jag tweetade henne att hon kunde kika mig och så skrev jag mitt andvändarnamn till henne och någon svarade på kik men hur vet jag om det verkligen är hon? Jag pratade med en annan tjej på twitter och hon sa att selena inte har kik och att jag inte ska tro på att det är hon, att det kanske bara va en poser, (vad är det?) och så skrev jag det till hon på kik och hon skrev då: I promse sweetie, i wouldn't trick you like that. Vem ska jag tro på? Hon på kik's andvändarnamn var ju Selena Gomez.

    SvaraRadera

Här kan ni kommentar om inlägget! Allt kränkande eller elakt tas bort.