1 augusti 2012

Selena kär i i en annan Justin - Inte Bieber?



Septembernumret av "Teen Vogue" av Selena Gomez erkänner hon att hon älskar en annan Justin - Timberlake! Vad kommer hennes pojkvän Justin Bieber tycker om hennes nya bekännelse?
 
Justin Bieber är säker på att vara lite avundsjuk när han läser vad flickvännen Selena Gomez sade Teen Vogue. Hon berömde Justin Timberlake : "Jag älskar hans musik sååå mycket. "Det har nyligen Biebs flippade ut på ett radioprogram värd som jämförde sin musik. Vad kommer han säga till Selena?
 
"Vem jag skulle dö för att arbeta med, men jag tror inte att han någonsin skulle-jag inte ens tror att han gör musik längre-är Justin Timberlake," Selena sagt. "Bara för att jag älskar hans musik sååå mycket."
 
Vi hoppas Justin inte mår särskilt avundsjuk! Han tog en komplimang som en förolämpning när han var på en Detroit radioprogram den 29 juni. DJ hörde JB: s låt "boyfriend" och berättade för Biebs han lät som Justin Timberlake - som inte gick så bra.
 
"Jag tyckte det var Justin Timberlake," DJ sagt. "Jag hoppas du tar detta som en komplimang, jag menar det verkligen är det."
"Människan är galen" ge våra röster sound någonting lika, "Justin snäste tillbaka. "Jag menar, att jag låter som någon annan är egentligen inte en komplimang."
-Hollywoodlife

1 kommentar :

  1. Jag fattar inte riktigt ? Har selena sagt att hon inte gillar Justins musik ? :o

    SvaraRadera

Här kan ni kommentar om inlägget! Allt kränkande eller elakt tas bort.