20 juni 2012

Förstår inte

Jag frågade er om ni ville att jag skulle fixa en tävling. De flest svara ja och så ställde jag frågan i menyn. 51 av er har röstat på ja. Och nu har jag TVÅ tävlingar och ingen deltar. Tycker ni inte om priserna? Vill ni inte få en gratis ny och snygg design till er blogg eller en Selena autograf? Sist jag hade en tävling var det inte heller många som deltog. Vill ni verkligen att jag ska ha tävlingar? Jag trodde flera skulle delta eftersom jag själv gärna skulle vinna de priserna. Men aja, det är upp till er. Tro inte att jag är arg på er eller så utan jag blir bara förvånad. Men dessa två tävlingar blir de sista denna bloggen kommer ha. Har haft 5 tävlingar och ungefär 9 personer har delat. Och nu räknar jag med de som deltog i Christmas Blog Awards 2011 där det fanns 15 platser men alla fylldes inte. Så delta om ni vill vinna...

1 kommentar :

  1. ja men ve orkar göra så många saker bara för att vinna ?? ha en enkel tävling där man bara skriver sitt namn istället så kan jag garantera att mer folk kommer delta.

    SvaraRadera

Här kan ni kommentar om inlägget! Allt kränkande eller elakt tas bort.