28 maj 2012

Svar på tal


Fråga/Kommentar:
får man den gratis om man köper parfymen?
på Halsband som tillhör parfymen
Anonym


Svar:
Jag vet inte. Jag tror man får den om man köper något extra paket eller så. Då kanske man får parymen, väskan och halsbandet. Säger till när jag vet mer
Kram Sara
-----------------------------------------------------------------------
Fråga/Kommentar:
vad är en mamacita?
på "Selena is the Only Mamacita" TT
Anonym


Svar:
Det är inte en sak. Det är ett spanskt ord, det finns inte i svenska språket men det är ungefär som mamma. När Justin var i sydamerika så sa han i en intervju att han kallar Selena för mamacita. Sen dess har Selenators och Beliebers kallat Selena för "Mamacita". Och igår trendade "Miley Is A Mamacita" och då trendade alla Selenators "Selena is the Only Mamacita". Hoppas du fick svar på din fråga! :)
Kram Sara
-----------------------------------------------------------------------
Fråga/Kommentar:
Är det sant att han slog ner paparazin för att han störde selena?
på Efter slagsmålet mellan Justin och en paparazzi
Anonym


Svar:
Japp! Både ambulans och polis var tvungna att komma.
Kram Sara
-----------------------------------------------------------------------
Fråga/Kommentar:
Heej jag vill veta om selena dricker(öl) det står överallt typ ?!
på Efter slagsmålet mellan Justin och en paparazzi
Anonym


Svar:
Det är inte så att hon dricker hela tiden och är full eller så. Men kanske på fest dricker hon väl ett eller två glas vin eller öl men hon är ju trots allt 19 (snart 20) så hon får ju dricka. Men hon överdriver inte och har aldrig blivit full.
Kram Sara
------------------------------------------------------------------------
Fråga/Kommentar:
Hejsan :) Jag har precis startat en novell om Selena Gomez och Jaden Smith som finns på http://selgomeznovell.blogg.se och jag skule vara väldigt tacksam för en shoutout! Jag kan länka till er blogg i ett av inläggen om ni vill det? Kram!
på "nya" bilder från spring Breakers
ebab


Svar:
Visst. Säg till när ni länkat oss så länkar vi är =)
Kram Sara

6 kommentarer :

  1. mamacita=sexi mamma typ han mena att hon va sexi:-)

    SvaraRadera
  2. näe sjaa du skriva på novelllllleeeeennn????

    SvaraRadera
  3. har selenas parfym kommit

    SvaraRadera
  4. hallå är selena och justin ihop eller inte jag vill veta
    snälla selena och justin jag vill inte att ni gör slut ni är det finnaste paret och ni är mina idoler så snälla jag ber er gör inte slut

    SvaraRadera
  5. kan inte du byta design igen? denna är jätte fin men det är ju kul med variation. Förut hade du ju love you like a love song - tema så nu kanske du kan ha någon annan video tema. Eller så kan du ha lite bilder från alla videor.

    SvaraRadera
  6. Hejsan!
    Har nyss startat en novell om Justin Bieber och jag undrar om du skulle kunna länka den i ett inlägg för behöver lite läsare så det skulle vara supersnällt och sen så undrar jag om du vill göra ett länkbyte? :) Kram http://j-bieberdream.bloggplatsen.se

    SvaraRadera

Här kan ni kommentar om inlägget! Allt kränkande eller elakt tas bort.