19 maj 2012

Svar på tal x


Fråga/Kommentar:
Hej, är den första bilden gjord på photoshop? Jätte bra blogg, läser den varje dag :)
på Dagens...
Linda


Svar:
Ja det är den. Tack så mycket! Blir jätte glad av att höra sånt! =D
Kram Sara
------------------------------------------------------------------------------
Fråga/Kommentar:
En liten fråga jag blir så snurrig men kan du skriva ALLA filmer som selena kommer att vara med och alla som hon har varit med snälla puss kram tack<3
på Svar på tal x 2
Anonym


Svar:
FÖRLÅT!! Jag glömde bort förra gången du fråga att göra det men jag kommer göra det med det samma. Fast i ett annat inlägg.
Kram Sara
-------------------------------------------------------------------------------
Fråga/Kommentar:
bilden längst upp hur kan det vara två selena ??
på Svar på tal x 2
Anonym


Svar:
Någon har gjort den på photoshop.
Kram Sara
--------------------------------------------------------------------------------
Fråga/Kommentar:
OMG! Din blogg äger! Hur vet du så mycket om Selena gomez? Du kanske är Selena gomez? Eller?!!! på
Har Justin skrivit en sång till Selena?
Anonym


Svar:
Tack så hemskt mycket!! Blir jätte glad av att läsa sånt! Men jag läser olika sidor, bloggar, tidningar, facebook, twitter och skavller sidor. Och nej, jag är inte Selena, tror inte hon kan svenska :)
Kram Sara
--------------------------------------------------------------------------------
Fråga/Kommentar:
Tänk om dom faktiskt har gjort slut? men se det från den ljusa sidan. Selena och Justin kanske koncentrerar sig mer på fansen eller nåt. Vad tycker du? Är det bra om dom gör slut?
på Mer fakta om Jelena!
stallkompisarna


Svar:
Jag tror inte de gjort slut men om de har det vet jag att många kommer bli jätte ledsen medans vissa blir överlyckliga. Jag kommer bli jätte ledsen men om de inte älskar varandra är det ju bra att de gjort slut. Men som sagt tror jag de fortfarande är ihop.
Kram Sara
--------------------------------------------------------------------------------
Fråga/Kommentar:
så han hade inte skrivit den där tweeten "thank you for the time i had with you but , och de där :P " ♥
på Mer fakta om Jelena!
Anonym


Svar:
Nej, det har han inte. Det är bara en fake bild.
Kram Sara

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Här kan ni kommentar om inlägget! Allt kränkande eller elakt tas bort.