15 maj 2012

Svar på tal x 3


Fråga/Kommentar:
thefanofjustinbieber.blogg.se gjorde satt jag mår väldigt dåligt..läs ... de står att Jelena är över.Och att dom inte träffas på ett tag.Men hon är ju i Bulgarien och filmar + dom hade inget bevis på att dom gjort slut.De stod bara att de va trend på twitter och så.. jag gråter in i själen.. :(( svara snabbt jag är helt förkrossa.Ja har aldrig riktigt gillat mitt liv så...jag får nog inte läsa/se nått mer.
på Ny bild på Jelena
Anonym


Svar:
Jag tror bara det är rykten men man vet ju inte. Det ända man kan göra är att vänta och se. Själv kommer jag bli skit ledsen om det är sant för jag tycker de är jätte söta tillsammans och de passar så bra ihop! HOPPAS DET ÄR FALSKT!!! Men du behöver inte vara förkrossad över det, folk blir kära men ibland går det över och man gör slut. Sånt är livet.
Kram Sara
-----------------------------------------------------------------------
Fråga/Kommentar:
den är inte ny om den kom från förra året?
på Ny bild på Jelena
Anonym


Svar:
Nej, men den kom ut nyss på Internet. Så den är ny på sätt och vis.
Kram Sara
-----------------------------------------------------------------------
Fråga/Kommentar:
Är Selena och Justin ihop fortfarande? // Christyy!
på Ny bild från The Getaway
Anonym


Svar:
 Man vet inte, det går rykten om att de gjort slut. Men det har ju gått såna rykte förut. Jag tror och hoppas inte det är sant. Men det ända sättet att få reda på det är genom att vänta och se...
Kram Sara

3 kommentarer :

  1. Ni gör mig bara mer osäker när ni säger "jag tror" .. :-(. Ska ja sluta Oroa mig tycker ni?

    SvaraRadera
  2. fråga nr 1: ja! med shit vad hon på bieber bloggen sa taskiga saker om selena! Asså fy vad arg jag blir!!!

    SvaraRadera
  3. Kan du inte fråga selena om dem har gjort slut på fb hon har ju en fan page man kan skriva på hennes status? kan du det isf taaaaccckkkk! för själv har jag inte facebook . kram Emma !

    SvaraRadera

Här kan ni kommentar om inlägget! Allt kränkande eller elakt tas bort.