16 maj 2012

Har Jelena gjort slut?


Nu cirkulerar det massvis med saker angående Justin och Selena på nätet. Är det slut? Är Jelena slut? Alla försöker få reda på det, eftersom Selena har tagit bort sin Instagram, aldrig uppdaterar Twitter, och knappast Facebook!
Och efter trenden som trendar runt just nu på twitter som lyder såhär "We Miss You Selena", så har alla fans sagt att de finns här för henne. Vissa tweetar angående Justin's och Gomez's relation, vissa inte. Men detta verkar vara bekräftat ochJelena verkar vara slut! Det sägs också att några från hotellet där Selena bor har sett henne springa från hotellet gråtande. 
Vad tror ni? Tror ni att Justin och Selena gjort slut? Jag läste även på en annan blogg (thefanofjustinbieber) att Justin tweetat "I had to end it" men raderade dn snabbt. Vad tror ni? Gråter ni eller hurrar ni?
-selenaforever

13 kommentarer :

  1. JAG GRÅTER SOM FAN:,,,(((((((

    SvaraRadera
  2. Du skojar gråter sjukt mycket nu på RIKTIGT de var det sötaste paret i hela världen kommer aldrig glömma de;) varför varför är det över ;(

    SvaraRadera
  3. GRÅTERR SOM EN IDIOT !!!!!!!!!:,,,,,,,,(((((.

    SvaraRadera
  4. Är det sant jag vill verkligen inte att det ska vara slut mellan dom !!! :/

    SvaraRadera
  5. Jag tror inte de är sant ja menar ingen har bevis

    SvaraRadera
  6. Personligen tror jag inte att dom gjort slut, vet du om någon nära selena eller Justin har utalat sig om något i frågan. Vilka är det som snackar om rycktet har Justin eller selena fått frågan i någon intervju?

    SvaraRadera
  7. Vet ni vad Justin heter på gifboom i alla fall så är det någon som utger sig för att vara Justin som lagt upp en GIF för några dagar sen på han och selena och skrivit old Times under betyder det att det är slut kanske

    SvaraRadera
  8. Vilken chock! Jag vill inte! Verkligen inte! Dom som var/är så söta tillsammans! Detta får inte vara sant!

    SvaraRadera
  9. det är ej över

    SvaraRadera
  10. frågan över mig: sant !

    jag tror verkligen inte på det ingen har ett stort bevis! och om ni ser på en intervju justin gjorde 6maj frågar en tjej är du en bra pojkvän och då sa han ja ? han hadde väl sagt nej om dem hade gjort slut? yeep! så tror ej och på ett eller annat sett kommer jag kolla på saker och upptäka om det är sant eller inte !

    SvaraRadera
  11. det har inte gjort slut !!...det är bara ett rykte . jag har kollat massor av kända sajter och det står ingenstans plus kollade jag på you tube och det kom bara från förra året som var fejk . så nej det har inte gjort slut !

    SvaraRadera
  12. Av alla rykten som har spridits att dom har gjort slut har jag aldrig varit så orolig över att det är sant som nu. Förut har jag tyckt att det bara har varit ett av alla onödiga rykten, men nu är jag inte lika säker längre...
    Men hoppas fortfarande att det inte är slut !
    Men vad tror ni ? ♥

    SvaraRadera
  13. Selena har gjort slut! Man tror att hon är ihop med David Henrie. Och det var BRA att Selena gjorde slut! :)

    SvaraRadera

Här kan ni kommentar om inlägget! Allt kränkande eller elakt tas bort.