18 april 2012

Varför Selena klär sig för sina fans

Selena Gomez har en parfym på väg och en klädlinje, men stjärnan säger att hennes nästa projekt inte kommer att handla om mode. När vi frågade vad som kommer hända nu, berättade hon till People:
 "Filmer. Det är det ända jag kommer arbeta på nu."
Menhon kommer inte att gå bort från mode och skönhet helt. Bortsett från mitten av maj när lanseringen av hennes parfym är, så kommer det i sommar nya erbjudanden från hennes klädkollektion, Dream Out Loud, "Jag är verkligen glad över det" sade hon. "Det är verkligen sött!"
För hennes del, försöker Gomez klä sig "sött" när hon framträder - nästan alltid i åtanke till hennes fans. "Självklart klär jag mig för mig ibland" säger hon. "Men jag skulle inte vilja att yngre barn bär en klänning eller en topp som jag bär. Men de mesta jag bär flär saker som är lämpliga för alla."

Hon designar eget också, Dream Out Loud, har lämpliga toppar, klänningar och kjolar som täcker det som behöver täckas.
Så är en kill kollektion på vägen? Antagligen inte, men Gomez har faktiskt ögonen på några upp-kommande tonåringar dessa dagar. Hon medger till People: "Jag älskar One Direction. Jag älskar deras söta pojkband sak."


-selenaforever

2 kommentarer :

  1. Hejsan! Kan ni skriva vilka som spelar vilka instrument i Selenas band? Har undrat det ett tag. Tacksam för svar. Men kan ni svara som ett inlägg på eran blogg? :) kram Ida.

    SvaraRadera
  2. Jag vet att ni kanske har annat för er än att blogga, men ni har inte uppdaterat på 21 timmar! Jag läser många bloggar om Selena Gomez och ni är den enda som inte har uppdaterat på hela dagen. Besvikna är vi

    SvaraRadera

Här kan ni kommentar om inlägget! Allt kränkande eller elakt tas bort.