29 april 2012

Taylor Swift pratar om Selena


Taylor pryder det välkända brasilianska magasinet, Capricho och förutom pratet om Brasilien, det nya albumet och andra saker, prata hon om sin vänskap med Sel!

Capricho: Du har många välkända vänner. Men vem är din bästa vän?
Taylor: Det är omöjligt att bara välja en. Jag är nära alla! Min grupp av bästa vänner inkluderar Selena Gomez, Emma Stone, Dianna Agron and Abigail, en vän från högskolan.
Capricho: Varför är Selena så speciell för dig?
Taylor: Hon är, sanningenlig, den bästa vännen man kan önska sig. Hon är så pålitlig, dömer dig aldrig och vet hur hon ska lyssna på en. Vi har varit vänner i fyra år och hon har gått igenom så mycket med mig så att jag kan nästa säga att vi är systrar. Förutom det, så ger Selena underbara presenter! När hon reser eller spelar in en film, och hittar något hon vet jag kommer gilla, köper hon det till mig. Det är en av de sötaste saker om henne. Det är verkligen sött.
Capricho: Vad är den bästa presenten du fått från henne?
Taylor: Hon gav mig en klocka en gång! Den är vacker, och antik. Jag hängde den i hallen i mitt hus, så jag blir påmind varje dag hur bra hon är på presenter!
(Översatt av mig [Sara])
-jelenator

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Här kan ni kommentar om inlägget! Allt kränkande eller elakt tas bort.