16 april 2012

Svar på tal


Fråga/Kommentar:
Vad är de tuberna som man ser på bilden? får man typ lippgloss på köpet? :)
på Nya bilder på parfymen
Anonym


Svar:
Jag tror det, men jag tror man får de om man köper något slags "extra paket".
Kram Sara
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Fråga/Kommentar:
Är det bara Selena som sjunger?
på Bidi Bidi Bom Bom Official Lyrics Video
Anonym


Svar:
Nej, det är Selena Gomez och Selena Quintanilla som sjunger. Selena Q var en mexikansk sångerska men hon dog för några år sedan. Selena G har spelat in låten och sen har de satt in hennes röst i vissa delar så att det låter som att båda sjunger.
Kram Sara
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Fråga/Kommentar:
vet ni vilka skor det är?? dom är så sjukt snygga :)
på Sno stilen
Anonym


Svar:
Nej men jag kan hitta likande skor på någon svensk affär. Jag hade tänkt börja med fler "sno stilen" inlägg. Det verkar uppskattas!
Kram Sara
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Fråga/Kommentar:
Har hon en egen blogg? vad heter den? (måste läsa den) :)
på Star Spotting: Selena Gomez gör många bra saker
Anonym


Svar:
Nja, inte riktigt en blogg men en sida där hon skriver ibland. Klicka HÄR för att komma dit.
Kram Sara
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Fråga/Kommentar:
Asså, det där är långt ifrån sant. Niall tycker inte om Selena på det sättet + att One Direction och Justin är kompisar... Tror ni det är sant?
på Niall från One Direction flirtar med Selena?


Svar:
Nja, asså jag jag tror att han kan ha sakt det och att Justin kan ha blivit arg men jag tror inte att Justin hotade Niall eller så. För som du säger så gillar de ju varandra, asså Justin och 1D.
Kram Sara
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Fråga/Kommentar:
Jätte snygg!! Gul är inte ful! ;) Vart gör du dina headers?
på Ny design!


Svar:
Tack så mycket! =) Jag andvänder Photoshop Elements 6.0. Det är inte lika bra som Photoshop CS4 men det är väldigt likt.
Kram Sara

2 kommentarer :

  1. Hej!
    Jag tänkte bara tipsa om att du finner en rabattkod till Pinkoholic på min blogg :) Pinkoholic är en webbshop som säljer träningskläder i fin rosa kulör för dig som vill känna dig snygg när du tränar!

    / Ida

    SvaraRadera
  2. kan ni skicka ut ett nytt kapitel idag snälla?

    och novellen är den sann och villket år hände detta som står i novellen? :)

    SvaraRadera

Här kan ni kommentar om inlägget! Allt kränkande eller elakt tas bort.