18 april 2012

Svar på tal x 8


Fråga/Kommentar:
var nånstans har ni gjort er header? :) er blogg är jätte bra läser den varje dag :)
TT på twitter
Hanna

Svar:
Photoshop Elements 6.0. Aww, tack så mycket! =)
Kram Sara
-------------------------------------------------------------------------------------
Fråga/Kommentar:
Vilken tid typ kommer andra kappitlet<3 bara sa attman vet typ<3 loveu
Nytt kapitel
Anonym

Svar:
Nu är kapitlet uppe men när jag skriver så kommer det oftast runt 19:00 tiden. Det beror på när jag börjar skriva och om det blir ett långt eller kort kapitel. Men ibland kan det komma senare.
Kram Sara
-------------------------------------------------------------------------------------
Fråga/Kommentar:
När va de där?
Jelena på en Lakers game
Anonym

Svar:
Igår, 17 april.
Kram Sara
---------------------------------------------------------------------------------------
Fråga/Kommentar:
Hej jag undrar om någon av er kan fixa så att man kan se avsnittet av "Hanna Montana" där när Selena är med? Kram Emma
Jelena på en Lakers game
Anonym

Svar:
Det kan jag nog fixa! Jag börjar leta efter alla avsnitt nu så du får se de snart!
Kram Sara
---------------------------------------------------------------------------------------
Fråga/Kommentar:
Är det sant? Tror ni det? Selena har iallafall bevisat att hon bara har ögona på Justin och Justin har bevisat att han bara har dem på henne.. De blev ju lixom tagna i KissCam! Det var så gulligt! Kan ni ha en Jelena special nu snart? Typ ni lägger upp massa söta bilder och videos på dem. Samt interjuver när de pratat om varandra! Det skulle vaar jätte roligt! Kram Emma Floberg ps. jag ÄÄÄÄÄLLLLLLSSSSSKKKKKKAAAARRRRR eran novell! Ni är verkligen jätte duktiga! Sluta aldrig blogga!!!!! Och en sista fråga: Hur många läsare har ni, på den här bloggen och på novellen??? Nu ska jag sluta skriva! Nu hoppas jag på svar! Älskar eran blogg! MEST!
Niall från One Direction flirtar med Selena?
emma floberg
 
Svar:
Jag vet inte rikitgt om det är sant. Det jag tror är att Niall kan ha sakt det men inte att Selena "smälte" för det och att Justin "hotade" honom. Bra ide! Det kan vi! Imorgon kommer det upp ett stort och långt kapitel och bara Jelena! Aww... Tack så mycket! Jag vill aldrig sluta blogga, det är så roligt att läsa alla snälla kommentarer och att ni gillar bloggen! Så orora dig inte för att jag slutar blogga! På den här bloggen har vi över 1200 läsare per dag och på novellbloggen har vi mellan 40 -60 läsare dagligen. Så ni som inte läser novellen än, gör det! Det är väldigt väldigt många som tycker den är jätte bra!! Tack igen!!♥
Kram Sara
------------------------------------------------------------------------------------------
Fråga/Kommentar:
nästa kapitel på novellen. vart?
Anonym
 
Svar:
Kapitlet kan du läsa nu! Matchen var i Los Aneles.
Kram Sara
-------------------------------------------------------------------------------------------
Fråag/Kommentar:
Vilket program använder du när du gör headern?
Anonym
 
Svar:
Photoshop Elements 6.0
Kram Sara
------------------------------------------------------------------------------------------
Fråga/Kommentar:
ASSSÅ NÄR KMR NOVELLEN?
Anonym
 
Svar:
NU kan du läsa kapitlet! www.jelenatorstories.blogg.se
Kram Sara
--------------------------------------------------------------------------------------------
Fråga/Kommentar:
NÄR KOMR ANDRA DELET PÅ NOVELLEN?????
Anonym
 
Svar:
Du kan läsa kapitlet nu. Klicka bara på länken i svaret där uppe eller på länken i förra inlägget.
Kram Sara

1 kommentar :

  1. Hej du sa att du skulle göra en ny novell vad heter den och kommer du att fortsätt med den gamla novellen!Jag vill att ni ska lägga ut jätte söta bilder på jelena och interjuver om dom när dom berättar om varandra men jag vill helsat att dom ska va på svenska! älskar bloggen mycket svara när du kan förlåt om det är sent ute :)

    SvaraRadera

Här kan ni kommentar om inlägget! Allt kränkande eller elakt tas bort.