30 mars 2012

James Franco är team Selena



James Franco gav nyligen en intervju till webbplatsen Refinery 29 och i intervjun tillfrågades han om Selena och hennes fans! Detta var det han hade att säga:

Refinery29: Jag vet att du arbetar på Spring Breakers med även yngre personal.
Vem har de galnaste fansen, du eller Selena Gomez?
James: Jag är säker på Selena har de galnaste fansen. Tvillingarna som arbetar på filmen berättade i dag,
att Selena Gomez är den andra personen som har flest föjare på Instagram. Precis bakom kärleken i hennes liv, Justin.
Refinery29: Är du Team Selena eller Team Justin? Jag tror att de är i samma team,
men har du träffat Justin?
James: Jag har inte träffat Justin, men jag är definitivt Team Selena.

-selenaforever


1 kommentar :

Här kan ni kommentar om inlägget! Allt kränkande eller elakt tas bort.