22 december 2011

Christmas Blog Awards 2011

Nu har ett par bloggar anmält sig och då har vi en kategori klar. De tre Selena fan bloggarna som kom vidare är:
TheGomez
SelenaGomezSwe
SelenaGoomezz

Så nu kan ni rösta på eran favorit blogg och så snart vi har fått flera interesserade bloggar så säger vi till så att ni kan rösta! Hittils finns det TVÅ lediga Justin fanbloggar, TRE lediga Miley fanbloggar, TRE lediga Demi fanbloggar och TRE lediga kändis bloggar kvar så om ni är intresserade så anmäl er!:D Och det kan finnas andra fanbloggar om person jag inte räknat upp som vill ställa upp och det får ni också! Så nu ska NI läsare rösta på någon av de tre nominerade Selena bloggarna och ni som inte är med kan gärna delta. Om ni inte har fanbloggar kan ni gärna tipsa era favorit bloggar om att delta! Så nu vet ni vad ni kan göra:)
Kram Sara

4 kommentarer :

  1. Till Sara: Jag har en header som snart är klar och jag undrar om du vill ha den? :)

    SvaraRadera
  2. Jag röstar på Thegomez :)
    fin blogg förresten - jag är hennes syrra är det ok att rösta då?

    SvaraRadera
  3. Åhh synd att jag inte såg denna sidan tidigare så jag kunnde anmäla mig men alla bloggar är fina men röstar på selenagomezz, btw fin header du har kram och god jul på dig :)

    SvaraRadera

Här kan ni kommentar om inlägget! Allt kränkande eller elakt tas bort.