24 oktober 2011

Justin berättar om vad Selena betyder för honom!


"Vi limmade över hur vårt förflutna var. Du vet att båda är uppvuxen
i ett ensamståendehushåll och det visade mig hur lika vi egentligen var.
Vi delade samma familj värderingar och då var jag fast.
Jag älskar hennes förmåga att le även om folk försöker riva ner henne.
Hon är en stark flicka och hennes leende visar det. Jag älskar henne för
att hon accepterar mig för mig med alla mina lama och practical jokes och
hur jag inte alltid runt för att vara där varje sekund. Hon är smart och alltid
ett steg före mig och det hjälper. Hon håller mig frisk ens tor del av tiden,
för utan henne och utan att andra människor vet jag inte vart jag skulle
vara. Hon hjälpte mig att stanna ödmjuk. Hon ger några av de bästa
råden någonsin och även om vi skulle göra slut skulle hon fortfarande
vara min bästa vän och jag skulle fortfarande gå till henne när jag behöver
hjälp eller när jag har problem och hon kunde göra detsamma. Jag kan
faktiskt ha roligt och vara mig själv och inte behöver oroa mig för andra
människor eller vad som händer runt omkring oss, eftersom jag är
fokuserad på henne. Jag vill bara kunna ge henne vad hon förtjänar
och det är mycket. Jag hoppas att hon ser att jag älskar henne.
Allt om henne skulle jag inte ändra en sak."

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Här kan ni kommentar om inlägget! Allt kränkande eller elakt tas bort.