16 juli 2011

Fakta om Selena

Alla faktan är tagna från tidningen Emma.
  1. Innan hon fick rollen i "Magi på Waverly Place" så gillade hon inte magi.
  2. Hon är kompis med Demi Lovato och Taylor Swift.
  3. Hennes hår är naturligt lockigt.
  4. Selena betyder måne på grekiska.
  5. Selena är tillsammans med Justin Bieber.
  6. Hon gillar cheerleading, surfa och att åka skateboard.
  7. Britney Spears är en av hennes idoler.
  8. Hon sjunger i bandet Selena Gomez & the Scene.
  9. Selena älskar Katy Perry.
  10. Hon har fem hundar.
Selena favoriter
  1. FAVORIT BAND: Paramore
  2. FAVORIT SPORT: Basket
  3. FAVORIT SKOR: Converse
  4. FAVORIT SNACKS: Chocolate chip cookies
♣ Purple and pink™

29 kommentarer :

  1. hej vet du vilken tid selena gomez föddes? det skulle vara kul att veta, för jag vet vilken tid justin bieber föddes!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vilken tid föddes Justin Bieber

      Radera
    2. 22 juli föddes selena!

      Radera
  2. jag vill värkligen trefa dig

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vill värkligen trefa dig oxå

      Radera
  3. jag vet när selena gomez föddes

    SvaraRadera
    Svar
    1. När födes Selina Gomez??
      Jag vil vetta de!!

      Radera
  4. Selena är min idol hon är sååååå snygg altså

    SvaraRadera
  5. jag äääääälskar selena gomez jag har en bok med fakta om henne |||

    SvaraRadera
    Svar
    1. åååå de vill jag oochså ha

      Radera
    2. Vart har du köpt boken? (Jag fyller år samma dag som henne) JAG ÄLSKAR HENNE

      Radera
    3. Coolt! Jag älskar Selena Gomez.

      Radera
  6. vart fik du den boken

    SvaraRadera
  7. vart fick du den boken

    SvaraRadera
  8. jag har oxå naturliga lockar =)
    selena G och jag har många saker gemmensammt ;)
    jätte många säger att vi är lika ... =)
    älskar henne !!!!!! ~.~

    SvaraRadera
  9. hon är jätte snigg jag vill vara hon föratt hon är med justin bieber

    SvaraRadera
  10. När är hon född????

    SvaraRadera
  11. Har Selena Gomez msn??(hotmail då)!!! Jag vill verkligen veta för annars är jag vän med henne där om hon har men!!!!!!!!!!!!I<3Selena Gomez+Justin Bieber!!!!!!!!!!!<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 Love u allesammans

    SvaraRadera
  12. Selena är så bra hon ägger

    SvaraRadera
  13. Selena äger så mycket jag älskar henna

    SvaraRadera
  14. Selena och justin min idol båda är sååååå snygg altså dom är mitt liv

    SvaraRadera
  15. Selena och justin är min idol båda är sååååå snygg altså dom är mitt liv älskar er<3<3<3<3<3<3<3<3<3oxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxo<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3oxoxoxoxoxoxoxoxoxoxox

    SvaraRadera
  16. Jag och Justin Bieber har jätte många saker gemmensammnt, Jag älskar honom är i hopp med honom <3

    SvaraRadera
  17. Hello, I love your <3 from Selena

    SvaraRadera
  18. Vilken tid är hon född då ni som är så stora fans

    SvaraRadera
  19. Jag älskar selena gomez <3 LOVE LOVE LOVE jag älskar converse som hon gör.

    SvaraRadera

Här kan ni kommentar om inlägget! Allt kränkande eller elakt tas bort.